5-veckors program!

Sitter och spånar på min 5 veckors program som kommer att sätta fart i morron :)
Detta är för att motivationen ska vara så hög som möjligt och att jag verkligen kommer att göra detta!
Jag kommer att äta enligt LCHF men med en smula ris, pasta, potatis mm för att inte chocka (fan stavas det så?)min kropp så att mitt imunförsvar slås ut på en gång och jag blir sjuk igen. Jag är trött på att bli sjuk och hamna på ruta 1 igen, trött på att se ut så här så nu jävlar. Jag har alltid velat gå ner mina kilon på en gång, och det går ju faktiskt inte så nu kommer jag att ta det lugnare och låta min kropp hänga med då kanske det kommer att gå bättre för hoppningsvis ;)

Känner att detta delmål på 5 veckor ger mig massa motivation, kommer heller inte sätta för höga förväntningar så att motivationen gå ner eller att jag inte klarar av det. Kommer att skriva upp allt när det är klart ;)

Har ju som sagt varit sjuk väldigt länge nu, är fortfarande inte helt frisk och jag fattar inte. Har gått på antibiotika i 10dagar för bihålleinflamation men har fortfarande ont i huvudet :( täppt i nästan och nässpary fungerar inte kan heller inte snyta ut allt då det bara kommer lite och det är fortfarande grönt :s
Ska få massage av Micke i kväll, speciellt i nacken för att se om det kanske finns några spänningar där så att huvudvärken släpper.

Har förövrigt varit i Rudan i dag med några från jobbet, vi gick Maxislingan på 2,3km och sen gick vi upp mot frisbebanan. Så jäkla fint ute i Rudan, man har inte tänkt på att det är så stort måste gå där FLERA gånger, finns jätte många olika spår på olika längder perfekt!! =)

Nää nu ska jag fortsätta med min matlista....
Här är lite bilder från Rudan, kass kvalite då det är från mobilen ;)








Den nya fontänen ;)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0