Back on track ;)

Ja nästan iaf...är mycket PIGGARE nu när dem har tömt mina bihåler ;)
Ringde till öron, näsa, hals på Haninge sjukhus där min remiss skulle ha skickats till, men inger remiss hade kommit dit. Så jag provade att ringa till SÖS men där va det bara en akut mottagning men hon kunde se att remissen hade skickats för 6 dagar sen..HMM vart är remissen??? Iaf så pratade vi lite och kom fram till att jag skulle åka in till dem. Sagt och gjort, 45 min senare sitter jag på SÖS.

Läkaren kollar och trixar i mina närborrar, får upp 2 blöta "trasor" i näborrarna som är bedövning, dem sitter så långt in att det känns som att dem sitter i halsen på mig så jag får svårt att svälja :S
Sen får jag komma in igen och denna gång fick jag 3 st pinnar uppstoppade i ena näsborren för punktbedövning.



Sen får jag en 3:dje bedövning som han sprutar in i näsan på mig, sen tog han fram en "silverpinne" med en slang och kör upp i näsan på mig och FAN vad det brakade till när han gick igenom bihåleväggen eller vad det nu hette :/ sen sprutade han in koksaltlösning och massa skit kom ur min näsa. Sen när han tar ut "silverpinnen" så ser ju jag att det är en tjock fet nål :/ Tur att jag inte såg det innan ;) Blödde en den del så jag fick se ur så här när jag åkte hem på bussen.
Jag va jätte rädd att jag skulle ha skit ont efter att bedövningen hade släppt men inte :) Så glad, spottade och fräste lite blod efteråt i 2 dagar men men.



Fick en till pencelinkur och nu har jag börjat må bättre :) Trycket i huvudet är borta *weeee* är mycket piggare, orkar ta längre promenader med min hunderbara hund :) Börjar helt enkelt känna mig som en människa igen =)
Är inte helt återställd, men på god väg. Så jävla skönt efter 6 veckor i koma....Så snart börjar träningen ingen som jag har längtat så mycket efter *weee*

Just det, här är en bild till Tessan, haha inte så bra men ändå ;)
Det hade varit ett rån på Lidl tror jag så snutet stod och kikade ;) Tessan är ett litet polise freak ;)







Kommentarer
Postat av: Tess

wiiiiiiiiii taaack gumms =D

2010-11-05 @ 22:34:54
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0