Finns ingen ork...

HATAR verkligen det här.....är inne på min 6:e vecka som sjuk med bihålsinflammation :(
Va hos läkaren förra veckan, fick ta blodprov och sänkan va lite låg men förmodligen för att jag har en pågående infektion i kroppen. Fick även åka till röntgen och röntga bihålerna som är igentäppta så nu väntar ajg på att få komma till öra-näsa-hals för att bli spolad.

Det känns som att jag har säckat ihop totalt, orkar verkligen ingenting. Som tur är så har jag världens bästa hund som tar det. Tyvärr så blir det inte så långa promenader för henne för jag pallar inte, mitt huvud känns som att det ska sprängas av detta tryck jag har. Allt går verkligen upp och ner varje dag, när jag väl har lite energi så göra vi något skoj Lexie och jag. Tycker bara så synd om henne och mitt samvete svider :(


Världens finaste ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeej! Du är bäst! Super tack! Jag skulle vilja ha en mer stilrenare header. Ska kolla om jag hittar något som jag önskar så kan jag maila bilder till dig! :)

2010-10-24 @ 09:41:55
Postat av: Jenny Remes

Ja, och de var ju jag som skrev ovanför. :)

2010-10-24 @ 09:42:28
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0