Åter igen =)

Var sjuk väldigt länge nu, fick reda på i förra veckan att jag hade bihåleinflammation så jag va hemma hela förra veckan från jobbet, all träning mm. Nu är jag åter frisk och ska börja på en ny diet, dock kommer jag inte att ta bort ALLT det är då min kropp säger ifrån och jag blir sjuk och hamnar på ruta 1 igen :( Så nu kommer jag ta bort mer och mer för varje vecka som går och även träna mina dagar i veckan. Får helt enkelt skynda långsamt, även fast jag vill ha bort allt nu ;)

Kommer att väga och mäta mig i kväll sen får vi se hur det går.

Va för övrigt på en arbetsintervju i dag om ett hunddagis, hon tyckte väldigt mycket om mig och förmodligen kommer vi att träffas igen på onsdag då hon vill träffa mig med min hund och se hur jag är med henne mm =)
Så nu gäller det att Lexie lägger på charmen, det bästa är att hon har en Terv som är samma ras som Lexie fast en annan variant ;)

Sen på torsdag så ska Lexie få massage på Haninge hundhälsa för första gången, ska försöka få in det då och då till henne för det är hon verkligen värd. Ska även sätta upp ett fys program till henne då hon behöver gå ner några kilon efter att matte legat sjuk :( Stackars min lilla älskling, men snart är hon i form igen :)

Nää nu blir det soffläge och Fintess Magazine =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0