Nu smäller det....

I dag är det 1:a dagen på mitt nya liv, nja inte riktig va *haha* men i dag är det 1:a dagen på dieten =)
Gick upp 04:40 för en timmes promenad, det va 5 grader varmare i morse än i går så det tackar vi för =)
Tränings schemat är klart, vägning och mätning ska göras, mat schemat är relativs klart så vi tutar och kör =)

I kväll blir det Step och Core som gäller för min del och sen tänkte jag sola ;) Ska skriva ner mitt schema så ni får se och ta del av om ni vill =) Så skönt att man bor tillsammans med en PT *hihi*

Stegräknaren är på och den kommer jag att skriva av varje kväll, ska bli spännande hur det kommer se ut =)

Den här gången finns det ingen återvändo....nu kör vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0