1/1-11

Nu är det ett nytt år och nya tag ;)
I dag blir det till att skriva en inköpslista och matschema för hela veckan och ett tränings schema ska knopas ihop. Det blev inget med den där Jarkko grejen, då jag tydligen hade missat sista anmälningsdagen :( Men får fixa allt själv istället och det kommer att gå bra =)

I morron ska jag försöka få ihop min nya design till bloggen då den inte bara kommer att innehålla "Vägen tillbaka till magrutorna" utan bröllop och hundträning kommer att komma in =)

I dag är Lexie iaf normal, det smäller ingenting och hon är sig själv igen så skönt. Hatar att se henne så rädd =(

Nää nu ska jag fixa med listor...

Lite halvdåliga bilder från i går, svårt att fota när det snöade så mycket :(






Kommentarer
Postat av: Tess

På rusta =)

2011-01-02 @ 17:37:34
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0