Long time no see ;)

Har haft fullt upp hela tiden så bloggen har blivit lidande, jobbar, tränar, lagar mat, umgås med min man och hund och sover ;) Så ser mitt liv ut just nu. Kommer inte hem förns 19-20 då jag går direkt till gymet efter jobbet sen blir det att göra matlådor och rast hund mm. Men ska förska bli bättre ;)

Det har nu gått 2 veckor på min diet och måtten visade:
Arm -2,5 cm
Bröst -1,5 cm
Midja -3 cm
Höft -2,5 cm
Vikten hade det inte hänt ngt på, men eftersom att jag lägger på mig muskler så kan det bli så ;)
Men denna vecka som varit har jag börjat kännt mig lite sjuk så jag har tyvärr haft en liten slappar vecka :( Men körde på igen i fredags. I dag är det vila som vanligt och i morron blir det morron promenad och hård träning som gäller. Har fått tillbaka motivationen och besöka personalrummet på jobbet finns inte mer, ut och knata på rasten så slipper man bli frestad.

Ska sätta mig i morron och fixa med matschemat och det nya tränings schemat för mig och Titti. Titti är min tränings kompis men vi har olika mål, hon vill enbart bygga mer muskler och jag förlora fett men än så länge har det jätte bra och med det nya schemat blir det bättre ;) Hon har haft i uppdrag från mig och Micke att skriva en matdagbok i en vecka så att vi på måndag kan fixa hennes nya matschema. Då hon jobbar natt så blir det mycket drinkar som åker ner och inte riktig mat, och för att hon ska bygga mer muskler måste hon få i sig mer mat.

Nu ska jag sluta att babbla och försöka fixa med blogg desingen ;)

En väldigt gamal bild på mig och Lexie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0