Morgon cardio

Klockan 04:55 va jag och Lexie ute och knatade, va helt tyst ute och inte en ända människa i sikte ;) Va helt okej att va ute så tidigt ;) Hoppas bara på att det inte är så halt ute i morron, gick det inte alls :( Får inte upp samma tempo som jag vill då risken är stor att man halkar och det tar stopp, när jag vill ha mer snö på detta nu så man kan gå ordentligt =)

Nu är kl: 06:37 och jag funderar på att gå och sova en stund så att man orkar hela dagen, får se hur trött jag är när jag vaknar sen. Är jag jätte trött och har svårt att komma igång kommer jag inte att sova ngt på dagarna och i stället får jag väl göra något annat.

Har fått frågor angående både min mat och träning som jag senare under dagen kommer att svara på ;) Nu ska jag nog träffa John Blund en stund ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0