Morr

Hur dum får man va?? Min ideé har blivit sann för en annan person :( Kan jag inte bara börja tro på mig själv, fast allt handlar ju inte bara om det, men men trött blir man.

Sen så har jag fått 7000:- MINDRE i lön *GAAA* på min löespec står det mina timmar jag jobbat men inte hur mycket jag tjänar i timmen så jag fick bara 68.50 kr från ena jobbet. HELT galet, nu har dem ingen telefon tid :( SÅKLART!!! Fan jag vill ha mina pengar...

Annars rullar allt på, i dag är det vilodag, ska åka och stor hansla som jag verkligen har börjat tröttnat på :( Men det måste göras, sen blir det hem och laga mat som jag också har tröttnat på *bra där*
Är så trött att jag skulle kunna somna sittandes, öppnade på jobbet i morse 06:20 *snark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0