2 års förlovning

I lördags så va det 2 år sedan vi förlovade oss, tanken va ju att vi skulle gifta oss i lördags men eftersom att Micke började plugga i våras så skjöt vi upp det, till när vet inte inte ännu. Jag vill kunna slösa pengar på mitt bröllop för jag ska bara gifta mig en gång =) Vi har ju varandra ♥ och inte brottom någonstans!

Vi va ute i Tyresta by med barnen + kompis och hundarna, sen grillade vi hemma och myste massor en toppen dag helt enkelt =)

Jag är fortfarande sjukskriven för ryggen och ska träffa min läkare på måndag, sen ska jag röntga mitt knä som är lite paj :( Men jag överlever och gnäller inte ;) Så igår begav jag och Luna oss ut till Täby för att träffa hennes uppfödare =) Fick träffa Lunas mormor, kusiner och lite andra släktningar, fick lära mig hur man klipper en Sheltie för utställning kan va väldigt bra då hon ställs ut om ca 2 veckor =) Hon berömde mig och berättade hur glad hon va att jag tagit över henne och att Luna va fint musklad =) Mitt lillahjärta!

I dag ska jag och hundarna iväg på en mini semester, vi åker så långt som till Tyresö haha ;) Ska bo i min kompis radhus när hon är på Öland, skönt att komma bort från vardagen ett tag tänka på sig själv och bara va. Kommer att va ute mest hela dagarna, besöka olika fina platser i Tyresö. Ibland längtar man tillbaka till Tyresö, men bara enbart för naturen, så otroligt vacker överallt. Nära till skärgården, massor av skog och fina promenadvägar.

Bilderna är oredigerade.






Kommentarer
Postat av: Nattis

Grattis till 2-års dagen! Och vad roligt med giftemål!

2011-07-26 @ 12:29:49
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0