Blir inte alltid som man tänkt sig.

I går fick jag inte min lön som jag skulle, men till slut fick jag in pengarna på mitt konto på em så det va en mycket stressad och jobbig dag. Sen bar det av till vet med Lexie och han klämde och drog i henne, hon reagerade på båda armbågarna, höger höft och på högerframben falangen (typ våra knogar) förmodligen har hon fått artros vilket jag också trodde. Nu går hon på Metacam i 2 veckor och sen ska vi tillbaka och röntga henne.
Hon får gå som vanligt (alltså träna, gå lös mm) dock inte köra hårt med henne som tex agility men det rör mig inte i nacken bara min hund mår bra.

I kväll ska vi till Bååthuset i Sätra och träna Rallylydnad med Karin, dem har rallylydnads träning där på torsdagar så det ska bli kul att träna för en dommare =) Med Luna kommer jag att köra vanlig lydnad som ingångar, fotgående, stadga i sitt och ligg.

Har inte ens kommit iväg till Tyresö ännu, men ska dra dig i dag ville inte åka någonstans förns jag visste att jag skulle få pengar. Sitter och väntar på att min allergi ska lugna ner sig lite, är ju allergisk mot hundar, vissa raser men Lexie har gått bra om honinte fäller eller är smutsig i pälsen. Hundarna badades för ca 2 veckor sen men jag tror att det har mned Luna att göra, hon är väldigt liten och blir smutsigare lättare så hon skulle behövas badas mer. Och sen så kanske hon inte ska få vara i säng och soffa ;)


Min fina sessa och jag


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för ikväll=) Vi ses på måndag <3 puss

2011-07-29 @ 00:16:32
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0