Förändringar

Vill ha stora förändringar i mitt liv, just nu känns allt kaos och jag hinner inte med det jag verkligen vill göra.
Jobbar 8-17 VARJE jag och massa övertid om jag kan och vill, vilket jag gör ibland. Är väl hemma runt 18 om jag inte går och tränar innan (om jag orkar) då är jag hemma 19-20 då ska man äta och träna hundarna. Näää så vill inte jag att mitt liv ska se ut!! Jag har inte hundar för att dem ska vara hos min vän hela dagarna, jag har hundar för att jag vill vara med dem. Mina hundar är mitt allt, jag vill kunna ha orken att träna båda hundarna och mig själv nästintill varje dag, ingen träning ingen framgång!

Jag vill ha ett halvtids jobb som jag kan jobba med på fm och sen kunna träna mig själv mina hundar och även kunna ha kurser kvällstid + helger. Eller ha ett bra jobb där jag kan ha med mig hundarna ;) Jag orkar inte med stressen på mitt jobb jag har nu, folk jobbar 6-22 om dagarna och jag har sagt ifrån att det kommer jag inte göra, jag har ett liv utanför jobbet också. Ska sätta mig ner och skriva ner hur jag ska kunna nå mina mål, måste ju också tänka på ekonomin kan ju lixom inte bara säga upp mig :( Micke håller på att utbilda sig och är klar i September så han får CSN bidrag tjoho eller inte!! Allt ska rulla på med allt. Men det är ju så livet ser ut, nu måste bara mina förändringar ske vill hitta balansen i mitt liv.

Lexie dök lite fint i dag ;)






Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha, shit vilken dykning!

Det är svårt när jobbet inte är som man vill ha det på ett eller annat sätt sådär. Du får se det som att detta bara är en tillfällig grej denna förändringsprocess och att det kommer sluta bra till slut eftersom målen kommer sättas upp!

2011-07-09 @ 23:13:50
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0