Rallylydnad

I torsdags så va vi ju och tränade Rallylydnad, det gick hur bra som helst med Lexie matte behöver bara lära sig lite regler ;) Hon tyckte det va himla roligt så hon gick upp i varv i mellanåt men landade senare =)
Körde enbart lite lydnad och trix med Luna ville ha störningen, vilken tjej jag har =) Hon va fokuserad på mig hela tiden även fast  det va många hundar runt om som skällde och hade sig, så himmla duktig tjej ♥

I kväll blir det grillfest med grannarna på gården, alla får ta ut sina utemöbler och grillar och ställa upp dem mellan husen ;) Kommer att bli en kanon kväll =) Nu ska jag rycka lite i min man så vi kan ut och promendera lite =)

Kommentarer
Postat av: Benita - IAATC.se

sv: Jag gör dem på Funbeat.se :-D

2011-08-01 @ 09:21:29
URL: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0