Tröttmössa

Vaknade halv 5 i morse och kunde inte somna om så jag låg kvar och myste med finaste älsklingen som sedan gick upp för att åka till jobbet. Kvar i sängen lång mina fina prinsessor ochmyste med mig, finns inget underbarare. Vi klev också upp när Micke skulle gå till bilen och tog oss en lite promenad i regnet, båda fick vara lösa men ville helt stå hos mig och berätta att dem ville in haha så brukar dem inte vara, men dem kanske va lite morrontrötta för dem ligger utslagna hemma. Känner att jag lätt skulle kunna gå och sova igen, ögonen går lixom lite i kors ;)

Har varit hemma denna vecka pga min rygg, min ena läkare säger att det är diskbrocks kompression och den andra säger Lumbago som är värk i ländryggen. Men är hemma nästa vecka också, så nu är det träning som gäller för att stärka upp ryggen. Ja det är ju inte en dag försent att börja träna igen ;)

Hundarna lever livet med matte hemma =) Luna är så träningsglad att hon knappt kan vila hon blir som ett övertrött barn och blir sprallig när hon blir trött, tur att hon inte blir grinig ;) Något hon upptäckt att hon älskar är att klättra och balansera på saker så i går va vi ute 2 ggr och hittade på olika balansövningar, tyvärr så hittade vi inte så himlans mycket så nästa vecka åker vi nog in till stan =)


Skulle börja med Lexie, men Luna följde efter ;)


Kan sitta "balans" på stenen också






Kommentarer
Postat av: Nattis

Sött dom balanserar :P

Lät inte vidare skönt med ryggen, hoppas det blir bättre!

2011-07-15 @ 13:18:55
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0