Dag 3

Det går segt att få i sig all mat, känns som att jag tvingar i mig det sista och ibland orkar jag inte ens äta upp.
I dag har det snöat och regnat om vart annat och varje gång jag ska gå ut med Lexie så börjar det regna när vi kommer utanför dörren :( Rätt så surt!

Halsen gör fortfarande ont men i dag ska jag prova träna och se hur jag känner mig, känner att jag tappar en massa när ja inte tränar pga halsen :( Annars rullar det på, har ont i huvudet om var annat också men det är nog för den stora omställningen med maten men det går nog över snart =)

Har varit och köpt joggingskor så jag nu kan ge mig ut i spåren haha, jag som aldrig har sprungit förut pga dåligt knä och astma men jag har ett sug på det hehe.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så du kör också? Vad roligt :) Jag är taggad, men som sagt det är bara tredje dagen och helgen har inte kommit med alla frestelser. Men jag vill verkligen det här så det är bara bita ihop :)



Hoppas att det blir bättre med maten! Tror att första veckan blir en rejäl omvändning för många, sen är det bara köra på :)

2011-05-03 @ 14:56:43
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0