I väntan

på att klockan ska bli lite mer så jag kan träna så får man göra lite hushållssysslor så länge, eller fastna här ;)
Har precis ätit mellanmål så därför måste jag vänta innan jag kan träna ;)
Känner mig bättre i kroppen har fått mer energi men halsen gör sig påmind ibland men som tur är så finns ju halstabletter =)
Ska sätta mig senare i kväll eller i morron och skriva mitt vecko schema med träning mm, Lexie har redan fått sitt *hehe* Då vi åker till Åland fredag-söndag på fotbollscup får fina svarta va hos sin moster ;)

Jag har alltid haft svårt med att hålla bra matvanor när man åker iväg då det finns alldeles för mycket frestelser, MEN vet ni vad? Jag ska inte äta något för jag VILL inte, vet att vi kommer att grilla på lördagen och då tänkte jag köpa färdig grillad kyckling (om det finns) annars får jag hitta på ngt annat, en köttbit att grilla kanske :)
På söndag blir det buffé på båten då KANSKE jag kommer att äta lite annan mat och ngn dessär men då får jag på söndag eller måndag lägga till fler tränings pass eller längre promenader, för det ska inte få fastna på mig.

Vid halv 8 ska jag träffa Maja och hennes Collier, hon har en tik på 4år? kanske hehe och en Tysk import som är ca 4 mån som jag ska hjälpa henne med. Sen kommer Lexie få sig en genomgång på konskick tänkte jag utöver balansövningarna =)



Kommentarer
Postat av: Petra

Vad duktig du är som gör ett schema! :)



Nej nu är de 4 stycken gråa i Sverige tror jag, om ingen mer har tillkommit, hihi :) Finns bilder på hundbloggen: petraskurk.wordpress.com



Javisst! Du menar inom hunderiet? Gick tre år på Hundsportgymnasiet, sen har jag utbildat mig till rallylydnads- och freestyleinstruktör, fast mest tränar jag lydnad nu för tiden :) Är du också instruktör?

2011-05-02 @ 18:34:18
URL: http://petrasfitnessfight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0